Frokostmøte – Har kunden alltid rett?

« Tilbake til kalender

Aktivitet:
Frokostmøte – Har kunden alltid rett?

«Har kunden alltid rett?

Som næringsdrivende har du sikkert hørt uttrykket «kunden har alltid rett».

Vår samarbeidspartner Pretor Advokat AS ved advokatene Stine Louise Windingstad og Lisa C. Gutvik Sæther vil til denne morgenkaffen servere en gjennomgang viktige regler du som selger til forbrukermarkedet bør kjenne til.

Du får en gjennomgang av viktige hovedregler og noen spesialregler knyttet til blant annet håndverkertjenester. Følgende tema vil bli berørt: Reklamasjonsfrister, rett på utbedring og omlevering, vilkårene for å heve en handel og erstatningskrav fra kjøper.

Etter denne jusfrokosten vet du at kunden ikke nødvendigvis alltid har rett..

Pretor har vært medlem i Ørland Næringsforum siden 2013 og vi har en tradisjon for engasjement i slike interesseorganisasjoner, og ønsker å gjøre vårt for å bidra til et stadig større og sterkere næringsliv i regionen!


Påmelding innen  mandag 27. mai kl. 15.00.

Velkommen!